pilateslover Ben anlamadım hala çatlamadı mı, çatlatma iğnesi kullandım yine de çatlamama ihtimali var mı? 26 ocaktan beri bu şekilde
pilateslover pilateslover ya da çatladı mı. Sonran 4. Çubuk en koyusu, ondan sonrakiler bir tık az da olsa yine de çok koyu. Çatlama için daha hafif pembe olması gerekmez mi
pilateslover pilateslover geçen ay almıştım testleri ikinci kullanışım. Geçen ay bir iki kırmızı vardı sonra hemen silikleşmeye başlamıştı
Glsm-19 pilateslover canım catlatma ignesini ne zaman vurundun iğne etkisi geçmemiştir belki hcg hormonu olunca lh hormonuda yüksek çıkıyor diye biliyorum
pilateslover Glsm-19 31 ocak, evet biri dah söylemişti şimdi siz de diyince emin oldum. O zaman boş yere yapmıyım daha teşekkür ederim
Glsm-19 pilateslover evet canım daha geçememiş ozaman 9 günden sonra gebelik testinde negatife dönmesi gerekiyormuş canım sende takip et istersen Rica ederim canım
Glsm-19 pilateslover benim 8.gun bugün ama erken gebelik testinde negatif çıktı bu kadar erken siliniyormu vücuttan bilmiyorum benimde kafam çok karıştı gerçekten.
Glsm-19 Mercan_35 teşekkürler canım işte benim neden bu kadar erken çıktı bilmiyorum cvalla bekleyip göreceğiz inşallah
Selinmoon pilateslover ilk idrarla olmuyor diye biliyorum. Ben de kullandım bu testleri belli bir saat aralığı var
mombarbie_ pilateslover ilk idrarda hormon yüksek olur ilk idrarla yapılanlar doğru olmaz genellikle 2 saat öncesi sıvı alımını kesip gün içerisinde yapilmalidir
pilateslover mombarbie_ Tekrar şimdi yaptım, ne diyorsunuz yorum yapar mısınız sanırım çatlatma iğnesi etkisi. Erken gebelik de silik çıktı
minipanda pilateslover çatlama iğnesi yağıldıktaan sonra ovulasyon testi kullanlmaz bin tanede yapmasanz aynı koyulugu görürsünüz iğnedeki hormon
pilateslover mrp2023 kasık değil de daha üstü karnımın altı diyim sol tarafımda var yumurtam da ordaydı
pilateslover minipanda 😂 evet ya valla gereksiz oldu boş yere yaptım bin tane. Sabırla adet günümü beklicem 😅