Hayat70 geçmiş olsun canm benim , ilk gebeliğim de yolk sac bile olusmamisti ama Dr 6 da muayne edip 8 de tekrar istedi , fitil vermişti yüzde 50/50 dedi bize gelisedebilir dusedebilir . 8. Haftada yolk sac olmayınca fitili sbsiraktirdi tam bir hafta sonra düştü, içerisinde bebek gelişmiyor sağlıksız DNA ya sahip olduğu için dedi Dr , dua et ama iyileşme düzelme ihtimali de var ama kanama iyi birşeye alamet değil