Nbnbn adete 2 üç gün kala olmaz ama orda bjr hesaplama hatası olmasın , genelde Dr lar adet olunan tarihten 14 gün geri sayın derler , çünkü yumurta dollenmeyi bekleyecek rahim içine yerleşme süresi için vücut bekliyor bakıyor gebelik oluşmuyor öyle rahim duvarı yıkılarak kanama oluşuyor buda yumurtlamadan sonra baya bir zaman demek , yumurtlayip iki gün sonra adet olmak tıbben çok mümkün değil diye biliyorum çünkü bende bir sağlık çalışanıyim okulda böyle öğretildi . İsterseniz ovulasyon testleriyle yumurtlamanizi ölçün . Ben 10-12. Günler yumurtlarim mesela