Gule1- Hayırlı vakitler kızlar. İkizlerime araba bakıyorum ama hangisi iyidir hangisi kullanışlı olur hiç mi hiç bilgim yok. Etrafımda da sorabileceğim bi tecrübeli pek yok. Sizce nasıl bir şey iyi olur bizim için?
bahocum Gule1- bütçeniz ne bilemiyorum ama bugaboo var bildiğim. Kaliteli bir marka ben tekli modellerine bakmıştım. Ama epey pahalı
gata Gule1- ben prego İbiza düşünüyorum araştırdım ettim en mantıklısı o geldi hem pusetli hem katlanınca küçük kalıyor kullanışlı duruyır
zbsr Gule1- benim de ikiz bebeklerim olacak canım. Ben lorelli markasının fiorano kabin setini aldım. Yan yana ve ayrılıp birleşebiliyor. Setin içinde puseti de var. https://www.lorellishop.com/lorelli-fiorano-kabin-set-ikiz-bebek-arabasi-dolphin-grey Henüz doğum yapmadığım için kullanmadım. Esenlerde mağazası var, görüp inceleyip alabilirsiniz, ben öyle yaptım.
gata Gule1- altlı üstlü ayrılmıyor ama puaetini ya da normal koltuğunu kullanabiliyorsun. Takip ettiğim instagramdan bi ikiz annesi var onda gördüm
gata Gule1- evet canım ben se ilk etapta yan yana düşünmüştüm ama sonra bu daha mantıklı geldi incele bi istersen https://ty.gl/1vynb0npbv Trendyol İbiza plus prego
Pembenattaniyeler Gule1- https://www.bebekhouse.com/urun/cybex-gazelle-s-black-ikiz-bebek-arabasi-classic-beige Yurtdışından aşma ihtimali varsa daha uyguna geliyor
h_h_momss zbsr merhaba bu bebek arabasını kullandınız mı bende bundan almayı düşünüyorum da tavsiye eder misiniz
Ozlemerikci543450 Gule1- prego İbiza plus aldık Yanyana olanlar çok basit duruyordu hiç beğenmedim hiçte bakmadım açıkçası