blogmomies _EUE Hindistan cevizi yağı veya kakao yağı dedi benim doktorum. Kakao karartır belki diye Hindistan cevizi yağı aldım ben . Bence en sağlıklısı bunlar. Ama vücut yapında varsa ne kullanırsan kullan malesef çatlıyorsun diyorlar .
mystery00 _EUE benim 24üncü haftam bi tane bile çatlağım olmadı çok şükür Bio oil kullanıyorum en başından beri. Tabi cilt yapısı herkesin farklı çatlayacaksa ne yaparsan yap çatlarmış yani
Yagizinannesi_ _EUE Ben lierqc ve bio-oil dönüşümlü kullanıyorum 15 kilo aldım 31. Hafta henüz çatlak yok bakalım
_EUE blogmomies ya ilk gebeliğim de bebek yağı kullandım çatlak olmadı ama ikinci gebeliğim şuan çatlağım var gözle görülür şekilde. Peki nasıl kullanmak gerekiyor Hindistan cevizi yağını
blogmomies _EUE Ben aldım ama sürekli kullanmıyorum benim üşengeçliğim. Ama sürdüğüm zaman 1 parça alıp tüm karnıma sürüyorum. Bacağına falan da sürenler varmış. Hindistan cevizi yağı katı oluyor ama sürdükçe ısıyla dağılıyor ve miss gibi kokuyor ☺️
_EUE Yagizinannesi_ liarac biraz pahalı geldi bana ona da baktım. Olmadı Hindistan cevizi yağı ve bio oil dönüşümlü kullanacağım :)
Gizema0 Badem yağınıda çok öneriyorlar sadece kıyafetlerde sarı leke bırakıyormuş ben bio oil kullanıyorum her gece yatmadan önce 32haftadayım şimdilik hiç çatlağım yok
nilmom55 Bio oil bende alerji yapti kizarikliklar oldu kasinti yapti. Ben hindistan ceviziyle devam ediyorum. Bebe yagi da sürüyorum arada