OktaycanveAnnesi Sürekli ağlıyorum içim acıyor sonra diyorum bebeğim üzülecek ağlamamam lazım dayanamayıp tekrar ağlıyorum ben gibi olan var mı ? Mesela yarın 6 Şubat acı gün bugün bir video gördüm yine ağladım :(
annelik_4 OktaycanveAnnesi bende 22+6 duygusal bsy görünce hemen ağlıyorum bazen sebepsizce ağlamak geliyor içimden😃
annelik_4 OktaycanveAnnesi evet bende farkediyorum üzüldüğüm ağladığım zaman o gün heraketleri azalıyor ama mutlu olduğumda o gün çok hareketli oluyor ama işte hornonlardan dolayı da insan bazen kendine hakim olamıyor🙄