begummsfrgl
Kızımla 32 haftalık olduk dün kontrolüm vardı 2.210 gram dedi doktor, gelişimi bir hafta önden gidiyor iri bebek olacak dedi ama şu kadar kiloyla doğar diye yorum yapmadı. Bebeğin sağlıklıysa gelişimi yerindeyse kilosunu dert etme canım doğduktan sonra emzirirken çok çabuk toparlanıyor. Sen de sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın inşAllah 🙏🏻🌸