Tugce026 Merhaba 6+4 günlük hamileyim. Hamilelikte sigara bağımlılığıyla alakalı ne yapıyorsunuz. Sigara, elektronik sigara, vozol kullanan var mı
Ozlem_ckr001 Tugce026 Tugce026 17 haftalığım çıkarmayı denedim fakat yapamadım bundan önce de 2 düşük yaptım ama maalesef bırakmak çok zor belki bir tık azaltırım dedim o da olmadı ne yaptıysam 22.haftada detaylı ultrasona giricem umarım iyi sonuçla çıkarım diye düşünüyorum
alisamomm Tugce026 bende 10 haftalık hamileyim bırakmak için çok stres yaptım çok kötü hissettim kendimi normalde günde 2 pakete yakın içerdim ama şimdi günde 6-7 ye düşürebildim hala bırakmaya çalışıyorum doktorum da yaptığın stres bebeğe daha zararlı en azından daha da azalt diyor ama en iyisi bırakmak tabi 🥺
blovec Tugce026 canınız istediğinde kendinize bebeğimi zehirlemeye ve sağlığını tehlikeye atmaya hakkım yok diyin. Bağımlılık hamilelikte gerçekten bahane değil direkt bırakın en fazla 2 hafta zorlanırsınız sonra eskisi kadar istemezsiniz zaten
imbrosmerve Tugce026 13 haftalık hamileyim. bırakamadım öyle bi iradem yok yani. günde 4-5 tane içiyorum. bebeğim gayet iyi çok şükür.
MomsE imbrosmerve uzun vadede ne olacağını bilemezsiniz şuan sağlıklı olması sizi içmek için cesaretlendirmesin umarım bırakırsınız en azından gebelik sürecinde
Sedadvc Tugce026 6+1 deyim. İlk öğrendiğimde birkaç gün elektronikle idare ettim sonra tamamen kestim. Şu an aklıma bile gelmiyor. Günde bir pakete yakın içerdim ve 20 senelik tiryakiyim yani. Hiçbir şey bebegimden önemli değil. Ağlaya ağlaya bıraktım yani 😂
Ayseyllmz Tugce026 vozol daha zararlı ben 37+1im hala içiyorum sigara .. bazen 2 bazen 5 o şekilde kafama gore
1sadeturkahvesii Tugce026 ben 31 haftalık oldum ilk başta öğrenince bıraktım zor oldu ama aşırı vicdan yaptım hele ki ilerde hareketlerini hissetmeye başlayınca daha da çok vicdan yapardım eminim . Öyle çok iradeli bi insan kesinlikle değilim ama bebeğime bile isteye zarar vermiş olma düşüncesi çok kötü. Hala arada canım istiyor burnuma sigara kokusu geliyor ama elimi sürmedim bence sizde sigara içilen ortamlarda bulunmayın o işinizi daha da zorlaştırır
Buketmurooo Tugce026 bana Allahtan tiksinti geldi kokusundan midem bulanıyor şuan Allahım sana da nasip etsin
MomsE Tugce026 lütfen bırakın. Öğrendiğim gün tiksindim ve bıraktım. Yapamam demeyin çünkü ben bile yaptım aklımın ucundan bile geçmiyor. Yediğimiz içtiğimiz kimyasal şeyleri geçtim kaldı ki sigara kimbilir nasıl zarar veriyordur düşüncesi bile kötü 🤦🏼♀️
eroglubusra063 Tamamen psikolojik bence 5+3 haftalık hamileyim öğrendiğim günden beri ağzıma koymuyorum
bircicekannesiyim Ben şöyle düşündüm sigara krizleri beni öldürmez bir süre sonra azalarak yavaşlar ama bebeğime kalıcı hasar bırakabilir Allah korusun. Biraz dişinizi sıkıp iradenizi Allahın emanetine karşı ezin gitsin. Söylemesi kolay biliyorum ama bu bebek bu önemli dönemlerine özellikle organlarının oluştuğu en kritik dönemlerine bir daha dönmeyecek ama siz sigarayı doğumdan sonra kullanabilirsiniz. Allahım kolaylık versin inşallah 🌸
Momseyda Tugce026 2,3 günde bir eşimin sigarasından bikaç nefes alıyorum.. özellikle stresli bir hayatınız varsa çok zor kimse yargılamasın lütfen 🥺
Ervaa35 Tugce026 önceden 1 bucuk paket içen biriydim oğlumdada hamileyken azalttım 5-6 taneye düşürdüm şimdi tekrar hamileyim inanın 2. Cocugu sigarayı azaltcam diye düşünmedim uzun süre yani öyle bağımlıyız manyak gibi.dediğim gibi suan gene 5-6 tane içiyorum ortam olursa 7 tane falan oda marlboranın tuch olanı içiyorum nikotini yok denecek kadar az🤷🏼♀️
Sevgiyedahilll 6-9haftalıkken öğrendim önce azalttım sonra tamamen bıraktım 3 buçuk aydır içmiyorum 21 haftalığız canım bazen deli gibi sigara istiyor ama içmiyorum nereye kadar direnicem bilmiyorum