Alev5 Merhaba Anneler Bende 5 haftalık gebeyim. Saygı hastanesinde önerdiğiniz kadın doğum doktoru var mı ?
Kubragnssvr63 Alev5 ebru hocayı çok öneriyorlar ama ben esra hocanın hastasıyım . Memnunumda kendisinden
Alev5 Beni de Nihan hanıma yönlendirdiler. Daha yeni olduğum için folik asit yazıp gönderdi. Kararsız kaldım bende. Teşekkür ederim
Kubragnssvr63 Alev5 Nihan Hanım baya baya eski bir doktor ama duydugum kadariyla eski ilgi alakasi yokmus hastalara karşı ebru agirdemiri çok methediyolar. Benim doktorumda çok ilgili herseyi detaylıca anlatır ama sadece ciddi bir doktor yani guleryuzlu değil
Mirayilmaz1 Bernadmrk Pelin hanımdan memnun musunuz yani bende kendisine gidiyorum muayene açısından çok memnunum ama hastane olarak beni durduk yere sezeryana yönlendirirler diye tereddütteyim bu konu da bilginiz var mı
Glsmn Saygı hastanesi berbat benim için özellikle Nihan doğum anında hiç gelmiyor ilgilenmiyor ben hiç memnun kalmadım