Kodal-42 evet canım dün kahverengi birkaç parça geldi, bugün de akşama kadar birşey yoktu demin tırnaktan biraz büyük bir parça daha geldi kahverengi. Sancım ve batmalarım genel olarak oluyor ama düzene girmiyor, 9 Şubatta randevum var bakalım ne diyecek doktor 🥲