Esrashshshssh öyle çok var desem yalan olur sabahları uyandıktan sonra bazen bulantı oluyo bi kaç defa da mide asidi safradakii su derler ya onu çıkardım öyle yediğimi çıkardığım hiç olmadı ☺️kızım da çok aşırı olmuştu 3 ay boyunca tiksinerek ve kusarak yemiştim herşeyi. Her gebelik bir olmuyo 🤗