ezg51_68 İyi günler 37 haftalık gebeyim.Dün iç çamaşırıma sarı akıntı geldi.Nişan mı enfeksiyon mu olduğunu öğrenmek için doktora gittim.Bana nts çektiler hafif sancılarım olduğunu söylediler.Acaba doğum yaklaşıyor mu
mombarbie_ ezg51_68 balım benim 33den berri sancı çıkıyor 37 oldum nişanda geçen hafta geldi hala gelen giden yok