mervegedik bugün bende öyle oldum canım önce belime ağrı girdi basamadım ayağımın üstüne sonra sol Kasığıma girdi ağrı benim 4.gebeliğim ama yaşayan yok buna da bişe olur diye o kadar çok korkuyorum ki ama evi de süpürmesen olmuyor biraz da yürüdüm sonra sonuç bu çok ağrım var