Bsrfth06 canım ben 24 haftalıkken başladım. Daha doğrusu annem başladı 😁 1 yaşına kadar giyeceği bütün kıyafetlerini aldık. 2 yaşına kadar olan kıyafetlerini de görümcem,ablamlar falan almaya başladı 🩷Battaniyelerini, müslin bezlerini, nevresim takımını,yorgan,yastığını vs aldık. Kuzenimde 2 tane anne yanı beşiği vardı. İkisi de hediye gelmiş, 1 tanesini bize hediye etti ♥️ Gördükçe oyuncak alıyorum bebişe 0+36 aylık olanları 🐣 Emzik,biberon,mama seti,ağız mendilleri,önlük vs. şeyleri aldım. Bizim sadece şampuan,pişik kremi,deterjan,bez,ıslak mendil,bebek yağı gibi şeyler kaldı. Bebek arabası ve puseti ilk etapta ablamdan alacağım, bizim ilk bebeğimiz bu yüzden kayınvalidem almayı düşünüyor ama doğuma kadar durumu olur ya da olmaz belki diye doğumdan sonra aldırırım belki diye düşündüm 🙏 Görümcem kendi kızına montessori yatak yaptırmıştı kızı ve oğlu hiç kullanmadı, sizin olsun dedi görümcem onu bebeğimizin odasında kullanmayı düşünüyoruz 🥰 Bebek küveti,kovası,maşrapa vs yine görümcem verdi. Annem bebeğimin battaniyelerini,hırkalarını,patiklerini ördü kayınvalidemden de pufy ipten bebek tulumu,battaniye ve patik istedim o da onları örüyor şimdi🤰🏻29 haftalığız eksiklerimiz birkaç haftaya biticek inşallah 🤲 Trendyol’dan 70×130 cibinlikli,uyku setli ahşap beşiği ve şifonyerini kendi annemler alacak. Bebek arabası seti ve dolabını kayınvalidemler 🤗