Eylulasyamom Arkadaşlar merhaba bu ay ilk kez ovulasyon testi kullanacağım nelere dıkkat edılmelı günde kaç kez hangi saatlerde yapılmalı bilgilerinizden faydalanmak isterim🙏🏻
sehrengiz_8 Eylulasyamom günde bir kere ilk idrar dışında ama hep aynı saat zamanlarında yapabilirsin canım çok güvenilir bir testtir
Enen Eylulasyamom bence saat 15.00 civarlarında yapın bu ay yaptım bende o saatteki daha net çıkıyor gibi geldi 2 saat boyunca sıvı almayın o idrarla yapın
mombarbie_ Eylulasyamom hergun 1 kere aynı saatte mümkünse ilk idrarla yapilmamali 2 saat öncesinden sıvı alımını bırakıp yapmalisiniz regl biter bitmez başlamalı ve regl olana kadar devam etmelisiniz
Donthappymom Eylulasyamom adet bitiminden başlayıp çatlamayı görene kadar devam edilmeli sonrası test yapmayı bırakabilirsin