Mamacitaa5 sultankaplan göbek aşağı indi diye hemen doğum olmaz ki bebek bu hareketli kötüye yormayın ayrıca ne kadar anne karnında kalırsa o kadar iyi sağlıkla gelsin
Mamacitaa5 sultankaplan ha bir de çok ayakta dolanmayın dinlenin ayaklarınıza yastık koyup yüksekte tutun biraz iş yapmaya ara verebilirsiniz
sultankaplan Sadiyekrn07 yani bende ne yapacağımı bilemediğimden sorayım dedim doktora falan gitmem gerekiyor mu vs 😁