Ben de 22 haftalık hamileyim her defasında soluma dönüp yatıyorum ama çok kez uykum bölünüyor hep kendimi sırt üstü uyurken buluyorum , belimde skolyoz olduğu için belimin üstüne yatmak hep daha iyi geliyor sanırım ondan . Eşim bile ara ara uyarıyor, soluna dön diye . Sırt üstü yatış da bebek için iyi değil diye duydum ama nasıl baş edicem bilemiyorum