On-Fr-Tu Cana_ merhaba 33 oldum. 12 şubat kontrol var. Sonrasında sanırım gün belirleyeceğiz ve 10 -15 mart arası sezaryen günü verecek. 4 yal oğlum olunca günler hızlı geçiyor ona yetişmekten. Hastane çantası hazırlamaya çalışıyorum defalarca aç kapa ne eksik bakıyorum . 2 çocuklu hayattan evet korkuyorum ama merak da ediyorum
MasalAlparslanMom Cana_ 34 gun gorunuyo uygulamada tahmini 10 mart 😌 midem cok yanıyo, totosunu dayiyo galiba tas kesiliyo karnim o ara sanki icerden beton dokmusler gibi hissediyorum . Cuma gunu kontrol Var bakalim 😇hastane cantamiz yerini aldi
Cana_ On-Fr-Tu bnmde 28aylık kızım var diğer 2 kızım büyük 14 ve 12 yaşındalar bn daha hastane çantası hazırlamadım kıyafetleri bile yıkamadım 34. Haftada yaparım sanırım
Cana_ Asgdgdhbx bnde aynıyım belim kopuyor resmen zaten uyuyamıyorum sabaha kadar bel ağrısı bacak ağrısı çatı ağrısı derken
Cana_ MasalAlparslanMom bn daha hazırlamadım hastane çantamı bizimki 29haftalıkken döndü baş aşağı ayakları hep midemde
Snem33 Kızlar 2 hatada bir doktora gidiyoruz ya sizler kontrol gününde ücret ödemeden mi gidiyorsunuz yoksa 2 hafta doldurup tekrar ödeme yaparak mı giriyorsunuz canım çıktı para ödemekten
Birsen56 Snem33 kontrol sürenü geçirmeden git boşuna ödeme yapma dr neden 2 gün erken geldin yada geç geldin demez yazık her seferündede insan ödeyemiyo muayne ücretleride aldı başın7 gidiyo yane
Miracleee Cana_ 37 gün kaldı ama doğum şeklim belli değil henüz. İlk gebelik ve çok heyecanlıyım stresliyim mutluyum karmakarışık hersey sanki ☺️😀