Merhaba 5 hafta 4 günlük gebeyim doktorum 4 gün önce progestan fitil verdi akşamları bir fitil olarak kullanıyorum 3 gündür normal beyaz ilacın akıntısı varken bugün su gibi bir akıntım oldu şeffaf ve kokusuz çok endişelendim doktorumu aradım normal olduğunu söyledi ama içim rahat etmedi aynı durum başınıza geldi mi