Elo__35 Kızlar doğumuma 1 ay aldı nasipse rapor parasını nasıl alıcam bilgisi olan var mı benim herhangi bir şey yapmama gerek var mı yoksa iş yeri mi hallediyor her şeyi
13Gamze08 rapor parasıni tamamen devlet mi veriyor yoksa işyerinin de katkısı olan bir şey mi isyerim bu konularda biraz uğraştırıcı da özel sektör malesef