Selam 1.5 yıldır evliyim çocuk olmayalı 1 yılı geçti ve kadın doğuma gidiyorum geçen aydan beri o da bugün aşılamaya karar verdi ama kaynanam yaptırma ne acelesi var 5 yıl olmayacak ki öyle yaptır diyip duruyor doktora da sordum erken mi diye tedirginim biraz dedim hayır sorun yok erken değil dedi eşimde de bende de sorun yok ne yapmam lazım erken mi sizce