Ya benim yaptırmak için hiçbir nedenim yok doktor ama yaptircaz diyo 😒 her şeyi çok iyi ama doktorum her şeyi fazla fazla yaptiriyo. Delircem asla istemiyorum yaptırmak. 28. Haftada gel yapalım dedi. Tetanozu üç kere olmayı öneriyoruz dedi falan. Ben hamile olduğum ay bilmeden olmuştum o yüzden dinlemedim olmadım bı daha. Delircem kizlar ya