Merhabalar 🤗 22 haftalık gebeyim , ve bir şirkette muhasebeci olarak çalışıyorum. Devletin verdiği izin 8+8 hafta şeklinde, Allah nasip ederse doğumdan önce daha az kullanıp doğumdan sonraya aktarmak istiyorum. Ayriyeten de izinlerim bitince 6 ay ücretsiz izne çıkmak istiyorum en azından bebeğim biraz kendini toparlayana kadar. Bu izin benim isteğimle sadece olabiliyor mu , yoksa çalıştığımız yerdeki patronlar “ izin vermiyorum ben böyle bir şeyi gibi bir söylemde” bulunabilir mi ?