Kubra-00 Oğlum daha 5 aylık. Oyuncaklar eve sığmamaya başladı😀küçük şeyler zaten dolu onları eline veriyorum yada ben oynatıyorum.. herkeste heves edip 2,3 yaş oyuncaklarıda aldı.. inş oynar ilerde.. oynamazsa bunlar ne olacak bilmiyorum😀 sizin ev ne durumda
Busraakay_26 Kubra-00 ayına göre oyuncak var o da bir kutu kadar zaten oynamıyorlar iki üç bakıp atıyorlar
kahvesever__ Kubra-00 oğlum 22 aylık evin içi oyuncak dolu asla asla oynamıyor nerde tencere tava var onlarla oynuyor😄
Badgirl_ 1 oda dolusu oyuncak vardı kızım 5 yaşında en son hepsini toplayp çoğunu attim güzel olanlari kaldırdım çünkü gelen çocuklarda dahil aşırı dağıtıyorlardı evi surekli oyuncak toplamaktan usandım şuan kafam rahat
Birsen56 Benim oğlumda 3 buçuk yaşında herşeyini yaşa göre sırayla aldım oymnamadığı zaman hepsini dolaptan satın küçük oyuncaklar arabalarda az kaldı bisikleti atı kaykayı daha neler şi di elden çılardığıma pişmanım 2 tane yolda onlara da gerekli bakalım ne olcak
cokbilmismom Kubra-00 çevrenizle paylaşın yada satılabilecek olanları satın. Ama ben yaşına göre almayı tercih ederim daha dogamamis bebeğime suan sadece ilk aylar kullanacağı şeyleri aldım zeka karlari vs fazlasi yok. İleride tabi ki teyzesi ananesi babannesi vs herkes bir oyuncak alıp gelecek alakasız şekilde 😂😂 o zamanda kullanılmayanları çevremle paylaşırım
Kubra-00 cokbilmismom kız nasılsa paylaşayım baya pahalı marka oyuncaklar😀eğer sevmezse diğer çocuğuma saklarım(2.düşünen biriyim)
Buseirgit Kubra-00 iki kızım var sen düşün artık 😅 ebeveyn banyosu tıka basa dolu oyuncakla kendi odaları da aynı şekilde dolu geçen haftada kırık oynanmayacak durumda olanları kocaman bir poşet çöpe attım