Geceleri asla uyuyamıyorum salı günü doktor randevum var oradan cildiyeye de giderim ama uyuzdan şüpheleniyorum napmam lazım nasıl geçer 32 haftalığız bu durumu yaşayanlar var mı acaba aranızda bide doktor krem verdiğinde karnınıza uyguluyor musunuz acaba artk kaşıntı dayanılmaz hale geliyor geceleri.