Sefanur_00 merhabalar
Doktor ismini bilmiyorum desem
Süreç zordu şimdi üstünden 2 ay geçti Çok iyiyiz.
Bir hafta 10 gün kadar emzirmedim. Kaşıkla besledim. Çok zorlandım uyumadı, meme istedi. Eşim şu memeni verir misin dedi onunla kavgalar ettik. 6. gün dikişleri alındı 10 günden sonra emzirmeye başladım. 10. günde kontrole gittik zaten sıkıntı çıkmadı
Doktorumuz duruma göre ikinci ameliyatı geçirebilir demişti ama gerek kalmadı çok şükür