Selam kızlar bugün doktor kontrolümden sonra doktor aşılama yapmak istediğini söyledi ben biraz tedirginim 14 ay falan oldu çocuk olmayalı sizce erken mi doktora erken mi diye sordum ama hayır erken değil dedi sorun yok canım yaptıralım dedi şimdi sıra bekliyorum hemşire aşılama hakkında bilgi verecek aşılama yaptıranlar deneyimlerini anlatabilir mi