1cocuklumom 37+2 yiz doktor antibiyotik ve fitil verdi kullanıyorum ama pembe lekelenme oluyor gittiğimde baktı rahim ağzı vs iyi dedi ama bugün daha yoğun lekeleme var bu gibi durumu yaşayan oldu mu
3438FG 1cocuklumom Yani anlayamadım ozaman lekelenme olduğu halde doktor neden birşey dememiş. Tabi o daha iyi bilir 🤷🏻♀️ Birde enfeksiyondan dolayıda olabilir. Geçmiş olsun
1cocuklumom Delidolu benimde 2.aslında neden çatı yaptı anlamadım açılma falan normal doğum için bakılır çatı dar mı diye belki doktor öyle uygun görmüştür
Delidolu 1cocuklumom Sancım Çıktı Nstden Doktor dogumHaneye yönlendirdi ordakiler Buraya Gelen herkese Bakılır dedi