Merhaba, benimde idrar tahlilimde çıkmış hiçbir şikayetim yoktu yanma koku vb. Şeyler yaşamadım doktorum iki adet aynı marka fitil verdi dün gece ilkini kullandım sabah uyandığımda çamaşırımda turuncu lekelenme ve peçete ile sildiğimde de pütür pütür turuncu toz taneleri gibi şeyler gördüm. Kullandığım fitil krem rengi kapsül şeklindeydi. Sizce bu normal mi?