Arama yaptıktan sonra filtreleme seçeneği koyulmalı daha gelişmesi için bi çok eksiği var. Doğum yazınca çıkmıyor dogum yazmak gerekiyor vb. Gibi. Ek olarak yorum silme yok, konu açımca kapama yok, açtığın konuya yorum yapılınca gelen düzgün bir bildirim çubuğu yok. Lütfen geliştirin 2010dan kalma bi arayüz var maalesef.
Nnoktaa