Nbnbn Normalde düzensiz olan birisiyim 40 günde bir falan olurum adetim tam bir ay olduğunda kan verdim 1.20 çıktı :( ama hiç adet belirtilerim yok şuan düzensiz olanlar varmı aranızda bizim geç döllenme olmamız daha mı yüksek bir ihtimal acaba
busravrc Nbnbn valla benimde aynı sürekli gecikme yaşıyorum her gecikmede hamilemiyim acaba düşüncesiyle savasıyorum ama hep hüsran geç döllenmeyi etkilermi düzensizlik bilmiyorum ama bebek isteyen birinin psikolojisini cok etkiliyor bu düzensizlik :(
Ebbruc Nbnbn benimde düzensiz diğer postta söylemiştim. Yumurtlama herkeste aynı olmayabiliyo bazen adetten sonra hemende olabiliyo bazen adet zamanı da olabiliyo. Ben oğlumda son adetimin üzerinden 50 gün geçtikten sonra pozitifi görmüştüm yani yumurtlamam geç olmuştu baya öğrendiğimde de 2.5 haftalıktı
Gulcangzl16 Nbnbn canım hiç üzülme bende kaç ay umut ettim hep gidişim 1.20 çıkıyordu bir gün eşimle tartıştık dışarda ben kan vericem sen git dedim bi verdim pozitif 🥲 umarım sen de en kısa zamanda beklediğin sonucu görürsün 🤲🏻
elmaelmaelma Geç döllenme değilse 1 hafta kala çıkması lazım kan tahlilinde. Ben adete 10 gün kala kan verdim, 50 küsur çıktı değer. Siz bir süre daha bekleyip tekrarlayın testi.