NurOrhan Kızlar sancı kasılma yaşıyor musunuz , hastane çantanız hazır mı , bebişler kanala girmiş mi ben galiba erken doğum yapmaktan korkuyorum sancım var bebek kanalda çantam hazır değil 🙈🙈🙈 ben gibi olanlar kimler
Ecemnm NurOrhan herşey hazır çok şükür Kasilmam artı yalancı sancimi ne belim ağrıyor muayenme 4 gün var 🥲
063806 NurOrhan Benimde çantam hazır değil bugün kontrolüm var bakalım ne durumda 🤭 hafta içi hazırlarım diye düşünüyorum
NurOrhan Ecemnm benimde 2 gün var ama anlayamadım kasılma olunca doğrulamıyorum bile iki büklüm ve sürekli kaşıklarım da sızı var 🤦🏼♀️
NurOrhan 063806 bende bugün halledeceğim eksiklerim var daha ama ne olur ne olmaz 😅 haber et bakalm doktora ne diyecekkk
063806 NurOrhan tamam canım ederim ,valla pijamalarim bir aydır utulenmeyi bekliyor bu gidişle kalacak 😆 onları yapsam hazırlayacağım da🤦🏻♀️😆
Rumeysa-Tok NurOrhan Ben çantamı 29 haftamda hazırladım Erken doğum riski olduğu için şu an 34+2 günlük Sancılarım başladı adet sancısı gibi kasılmalarım var 36′da kontrolüm var bakalım doktorum 38 haftanın başında alacağım dedi 2.sezeryanım biraz korku Biraz heyecan hepsi karışık hayırlısıyla Sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim hepimize🥰
NurOrhan Rumeysa-Tok Yaa saglıkla vakitlerinde gelsinler inşaAllah canım kolaylıkla geçer doğumumuz 🙏🏻 benimde adet ağrısı gibi alt bölgeme vuran ağrılar bel ağrısı kaşık ağrısı ama hayırlısı bakalm
Umran_r1103 NurOrhan yok hayır nts de sancım çıkmadı zaten artık kasık ağrıları da normal sona yaklaştığımız için
063806 NurOrhan ultrasonda rahim ağzına baktı incelmeye başlamış erken doğum riskin var dedi , sancı felan olursa bekleme hastaneye gel ciğer geliştirici iğne felan yapilir dedi🥺
Sadiyekrn07 NurOrhan ben hazırladım da kapatmadım daha eksiklerim var iki gündür kasıklarım şiddetli ağrıyor yarın doktora gideceğim bakalım ne olacak 🫠
NurOrhan 063806 yaa Tüh dikkat et cnm bol bol dinlen kendine iyi bak 🫤 Saglıkla vaktinde gelsinler ins
mavilikler7 NurOrhan merhaba benim de 35+3 de falan bebiş kanala girdi doktor her an gelebilir ne zaman geleceği belli olmaz bol bol dinlen demişti yani sadece su içmeye yemek yemeye ve tuvalete kalkıyordum onun dışında hep dinlendim çok şükür şu an 37+4 oldum pazartesi günü sezaryen olacağım. Bebek kanala girince 2-4 hafta arası gelebilir diyorlar ne kadar doğru bilmiyorum en azından 36-37 Yi gecseniz iyi olur yakınınız yok mu ? Çantanızı falan o hazırlasın siz dinlenin bol bol