Yasemincee26 Kızlar 19 haftalık hamileyim daha cumartesi gittim konrtole herşey çok iyi yolundaydı dün bebegim aşırı hareketliydi vs bugün sağlık ocağı küçük cihazla baktı kalp atışı alamıyorum dedi belki bebeğin sırtı dönüktür dedi. birde ben kiloluyum ondan mı bilmiyorum canımı sıktı. Ama bir sıkıntı olmadıgına eminim ben başına gelen var mı
2prensesannesiiii Yasemincee26 evet ben hareket etmiyor diye 20 haftamda gittim ay 3 ebe baktı tek tek kalp atışı yok demişti aklım çıktı gözlerim doldu sonra geldi benim ebe şak diye buldu işte burda kuzum dedi güzel atıyor kalbi dedi allahım sonra sevinçten ağlamıştım 🤦🏻♀️😪
Esraaaas Yasemincee26 benimkide baya cihazı gezdirdikten sonra bulmuştu ikinci defa gittiğimde bebeğimin sol taraflarda olduğunu biliyordum sol tarafa bakın dedim ve bulmuştu ilkte çok korkmuştum
HHazall24 Yasemincee26 bana da aşı için gittiğimde küçük bir cihazla kalbini dinleyip çok hızlı atıyor 167 di hemen dr git demişti endişelendirmişti doktora gittiğimde şükür bir şey çıkmadı ama o anki kaygı bile yetti
Antabus Merhaba, hiç korkma çünkü dandirik bi cihazla bakılıyo orda. Bana da 20. Haftada kalp atışı yok dediler ama bebeğim hareket ediyodu onlar da hissetti hatta. Ben sağlık ocağında yapılan söylenen şeylere güvenmiyorum. Tedirgin olma bence
Yasemincee26 Antabus ister istemez tedirgin oldum canım çok üzüldüm hastaneye git sen diyor bana hemşire
mlkechnn Hiç takılma bende gittim geçen hafta kalp atışı duymadı dandik cihaz bazen duymuyoruz dedi cihazdan kaynaklı ama sonra kontrolüm vardı sorun yoktu
gulruba Benim ki de öyle oldu bı tane cihazı koydu önce duyamadi sonra diğeriyle denedi duymadı . Benim o an elim ayağım boşaldı zaten bir düşüğüm var megersem cihazlarin pili bitikmis yeni pil taktiği an kalp atışı duyuldu
Merve1414 Yasemincee26 küçük bı cihazla bakıyorlar korkma bence terslik olsa illaki anlarsın ağrın olur yada hareketi azalır hareket hissetmezsin sağlık ocağı birde en ufak şeyi bile abartıyor
Yaprakdokumuseverr Yasemincee26 ay zaten cihazları fi tarihinden kalma bide duyamıyorum mu dedi. Duyması mucize olurdu. Sıkmayın canınızı 🌸
Yasemincee26 Yaprakdokumuseverr ister istemez üzüldüm ama cumartesi günü kontrolüm vardı daha herşey yolundaydı elhamdülillah. Şimdi de stresten hareket etmezse onu takarım kafama 😞 hele takip edeyim hareketlerini
BusraTi36 Yasemincee26 iyide sağlık ocağında 22. Haftadan sonra duyabiliyorlar . O cihazlar o haftalarda zor duyar
pamukpamukoldum Yasemincee26 onların o dandik cihazıyla benim kalbimi bile duyamazlar Sanki ateş ölçer mübarek
BusraTi36 Yasemincee26 bana da tam aksini söyledi 20 haftam da dinleyecek misiniz diye sordum o cihazlar 22 haftadan önce sağlıklı bir sonuç vermiyorlar o yüzden 22 hafta öncesinde dinlemiyoruz dedi