Sibel_g
Evet devletten alacaksiniz lakin asgari ucret olarak degil, son bir yilda odenen brut prim tutarinizin ⅔’si kadarini alacaksiniz googleda hesaplama yapabileceginiz siteler var e devletten detayli odemelerde gorebilirsiniz aylik veyahut yillik toplam ne kadar yattigini ona gore bilgilerinizi doldurunca size yatacak tutari gosterir.