Umut_aras Kizlar dün cıvıl minico e bebek gezdim hastane çıkışları iyi olanlar çok pahalı 550 600 liraya olanlar hiç bir işe yaramaz sizin onerebileceginiz var mı bide kaç takım almalıyım hastane çıkışı
genc2kizannesi Umut_aras normal bi takım alıp içine zıbınını battaniyesini falan eklersin kendin bi hastane çıkışı yapabilirsin, ben öyle yaptım 😇
nb- Umut_aras ben öyle 8 10 parçalı olanlardan almadım. Güzel bi takım, iç zıbını, şapkası ve eldiveni olan bi takım aldım. İçine alt pijama, eldiven, battaniye falan kendim ekstradan ayarlayarak takım yaptım. Direkt büyük kutu alman şart değil yani
e_blue_sky_a Umut_aras organickid markasına bakın. %100 pamuklu. Trendyol dan değil ama kendi sitesine bakın
yenidenanne34 Umut_aras kalitesini begenmediyseniz idil baby falan bakın tabi e bebege gore daha tuzludur. 3 4 tane hastane çıkışı yeterli olur tabi ayriyetten tulum da almalısınız
Mervepera yenidenanne34 oranın çeşitinin az olması 😭 2 sene önce kızıma aldıgım takım var hala baskada kız için pek begenemedim aynı model sürdürüyorlar 🤦🏻♀️
_Tazeanne Ben 10 lu olanlardan almadım normal alt üst takım eldiven şapkalıdan aldım yanına da battaniye zıbın koyacağım hem daha uyguna geliyor hemde içindekileri kendi zevkime göre ayarlıyorum
YaseminU Umut_aras ben henüz erken diye almadım fakat Eminönü ve Zeytinburnu Merter taraflarında bebek giyim toptancıları var bunları önceden araştırdım fiyatlar yarı yarıya markalara göre eğer ki illa marka takıntınız yoksa 1ay bile giyemeyeceği eşyalara büyük masraflara gerek yok
bahocum Umut_aras ben trendyoldan lelikobaby’den müslin takım alacağım. Temmuzda doğacağı için müslin olur diye düşündüm. İsterseniz bakabilirsiniz. Ama öyle battaniyesi vs yok gerek duymadım da. İsim yazdırma olayını da sevmiyorum.
KuzeyinAnnesi10 Umut_aras hic almadım iyi ki almamışım oğlum uzun doğdu setler olmuyordu kendiniz takım yapın 2 li takımlardan alıp yapabilirsiniz 32 günlük ve çoğu kıyafeti küçük geliyor heo büyük giydiriyorum
yenidenanne34 Mervepera evet cesit az malesef ama kalitesi cok güzel 🥲 mothercare chakra falan da bakabilirsiniz
MelteM2cck Umut_aras ben ilk dogumumda hastane çıkış setini kendim oluşturdum ebebekten. Sapasağlam duruyorlardı ikinci dogumuma çıkardım aynılarını kullancam. Daha uyguna gelmişti. Yine baktım tek tek alıp kendim set oluşturmak yine uygun oluyor bi bakabilirsin