Dilara_erc1 bu ağrıyı şuan yaşıyorum 32+5 haftalik oldum. 1 haftadır hastane doktor doktor ağlayarak geziyorum tekerlekli sandalye ile hemde. Kadın doğum doktorum bebekle ilgili problem yok dedi, fizik görün dedi fizik baktı kalp damar a yönlendirdi o baktı tekrar fiziğe gönderdi o baktı emar istedi şuan 5 gun oldu ve 5 gun daha sonuc için bekleyeceğim annemde kalıyorum wc dahi gidemiyorum o derece kötüyüm uyku yatak haram ağla ağla perisanim