MeltemMydn Kaçıncı haftanızda doğum yaptınız acaba? 2. Üniversite +.. hamileliği birlikte yürütüyorum açıkçası 33/34 haftalarım sınavlara denk geliyor korkmaya başladım.
Sare09 MeltemMydn bende 2.üniversiteyi okuyorum açıktan daha kayıt yenileme yapmadım iki sınav arasına denk gelicek sanırım doğum, nasıl olacak bilmiyorum sen kaç haftalıksın şuan?
sseda0 MeltemMydn benim de finaller 37 38.haftaya denk geliyor. Final haftasının ortasına doğurmam inşallah 😂😂
Alpsmommm MeltemMydn ilk hamileliğim de 39+4 de doğum yaptım normal doğum şuan 13 haftalık hamileyim bakalım bunda ne zaman doğurucam
MeltemMydn Sare09 16+5 deyim. Finallerim 33/34 haftaya denk geliyor forum da 33/34. Haftalarında doğum yapanları okuyorum tedirgin oldum.
Sare09 MeltemMydn sizinki denk gelmez bence o zaman denk gelsede rapor alınca belki mazeret sınavı oluyordur sonradan tam bilmiyorum ama bende ne yapsam diye düşünüyorum ben 25.haftadayım doğumum vizeyle final arasına denk geliyor
MeltemMydn Sare09 mazeret sınavları tam 38. Haftaya denk geliyor 😂 neyse hakkımızda hayırlısı olsun diyim artık
Sare09 MeltemMydn sseda0 mbs44_16 ben finallerden bir hafta önce doğum yapıcam tahmini olarak acaba şuan kayıt yenileme yapmasam bir dahaki dönemden devam edebiliyor muyum nasıl oluyor bilginiz var mı çünkü ancak vizelere girebiliyorum sanırım
mbs44_16 MeltemMydn daha doğum yapmadım ama bende 2. Üniversite okuyorum 37 haftada finallere girdim. 33 34 hafta doğum istinai durumlar dışında olan birşey değil riskli bir gebeliğiniz yoksa bir sıkıntı olmaz.
sseda0 Sare09 okulu dondurursan devam edebiliyorsun diye biliyorum. Finallere giremezsen direkt büt kaydı yapar bütlere girersin.