tugbayasar evet ben her gittiğimde neler diyolar hep kötü ihtimallerden bahsediyorlar,insan endişelenmekten sevinemiyor bile.Benim doktorum tek yumurta ikizi olduğunu ilk görünce bu hiç istemediğimiz bir durum demişti bebeğe bir şey oldu sanmıştım meğer ikizmiş 😅 inşallah sizde en kısa zamanda duyarsınız miniklerinizin kalp atışlarını 🤲🏻