Alyaveannesi Arkadaslar 32 haftalik hamileyim ve gogsumun altinda batma oluyo bunu yasayaniniz var mi?
Chan Alyaveannesi Kaburga batması olması yüksekle muhtemel. İlerleyen haftalar olması normal diyorlar.
nancy Alyaveannesi evet canım var 33 hafta ikizlerime hamileyim 31. Haftamdan beri aynı sorunu yaşıyorum hatta bazen yanma hissi de oluyor ama doktorum normal demişti sorduğumda allah yardımcımız olsun
Sedaahmet Alyaveannesi ben 26 haftalığım. Dün bendede oldu. Sağ gögüs altım kaburgam sızlıyordu resmen. Ama bugün batma yok cok şükür.