ya kızlar kürtaj sonrası geciken adetle ilgili post açtım ama kimse bişey yazmadı bn iki kere kalp durması sonucu kürtaj oldum iki kürtajımda da 25 gün sonra adet oldum bu ay 7 gün gecikti belirti var ama olmadım korunuyoduk da anlamadım yani bu sekilde kürtaj sonrası ilk adetten sonra geciken oldu mu acaba eşim çok hasta diye test falan da alamadım ama hamile olduğumu düşünmüyorum 🤷♀️