Kızlar kaç aydır bebiş bekliyorduk ikinci her ay bı negatif görüyordum postlara çok yazdım belki görmusunuzdur ben bı kaç ay önce 4 gebelik testi yaptım hep silik ikinci çizgi birinde net 2 çizgi vardı doktora gittim yoktu kanda çıkmıyordu şimdide agdetim 6 gün gecikti duramadim test yaptım iki çizgi ay Allah’ım nasıl mutlu oldum inşallah bu da doğrudur sabah tekrar ilk idrarla test yapıp çıkarsa Gine hemen kan vercem 😂 ay mutlugumu paylaşmak istedim ondan yazdım kusuruma bakmayın 😂😂😂