Sancilardan sonra yapilan kesi igne dikis hiseetmiyorsun pek ben suni sanciyla ilk dogumumda onlarin acisini hissetmemistim benim ebem dikşim fazlaydi kac tane oldugun bilmyorumda oturmama engel oluyodu son dikisi cok kotu yapmisti zaten bi hafta icinde acilmisti dikis bende bidaha gitmedim kendi kendine iyilesti