Elmanur12 Nefret ediyorum artık böyle insanlardan, acayip bilmişler. Kendime müdahale ettirmiyorum. Doktorum ne dediyse yaptırdım bitti. Millete baka baka hareket edersek işimiz var. Benim doktorum 34 haftalık olunca hastalarına nst çektiriyor. Bak şimdi bunda ne var? Kendisi böyle gerek görmüş her 34 haftalık olan hastasına bunu bi prosedür gibi uyguluyor. Ben 34 olunca nst çekildim. Olay oldu. Neymiş 36 olunca bakılır sana niye baktılar. Bebekte bisey mi var vs. Açıkladım inanmadılar bide.