ela1906 Haftadayim benim gbi boyle gogus kisminda sıkisma agri yasayan varmi panik oldum biraz kizlar
Suzan-5656 ela1906 var bacım var 32+4 benim de 20 haftada başladı şu an bile çekiyorum uyyku uyuyamıyorum 🤦♀️
ponck-123 ela1906 bende bu sabah post açtım ya bununla ilgili ani hareket edince oldu iki kez eğilince omuzlarımı aşağı doğru indirince kramp gibi saplanıyor sizde de mi Öyle
ponck-123 Suzan-5656 ya böyle ani hareket edince bende de oldu 2 kez bu sabah oğlumu yana ittirirken oldu gerçekten çok kötü kramp gibi değil mi
Suzan-5656 ela1906 bende öyle düşünüyorum ama bebeğim aklıma geliyor onun varlığından dolayı olduğunu bilmek bi nebze rahatlatıyor bide ben çok stres yapan biriyim bi yerim ağrısa hemen kötü düşünürüm
Busecnli Bende de 20. Haftadan beri var şuan 31 haftalık ölcem sanıyordum ilk zamanlar, bünyem alıştı resmen nabzim hala yüksek 👀
ela1906 Suzan-5656 ya ne guzel duaunuyosun ben sey diye dusundum bebekle alakali degil sanirim kotu bisey diye 😃
Busecnli ela1906 bebiş büyüdükçe daha da zorluyor sanırım ama alışıyor insan 😅 bebisler için her şeye değer 🤍
ponck-123 ela1906 bizde 31 haftalık olduk ikidir böyle oluyor kramp gibi tam göğsümün ortasına saplanıyor sizde de mi öyle
ela1906 ponck-123 ben de de oldu dr kramp dedi ama ben kramp mi bilmiyorum pek emin olamadim yani ama dr um bu aylarda normal oldugunu soyledi sende icini ferah tut cNim kontrolünde dr unla mutlaka konus 🥰