Merhabalar🙋🏻♀️ 38+1 haftalığım son 1 hafta 10 gündür gece bu saatlerde bebeğimin hareketleri çok sıklaşıyor gerilmeleri çok oluyor ve yaklaşık 2-3 saat sürüyor. Bu gece artı olarak bebek Rahme baskı uygulayınca karnımda tuvalet sancısı gibi bir sancı oluyor. Fikri bilgisi olan var mı neden olabilir. Bebek hareketleri sadece acı veriyor dayanılmayacak bir acı değil