@Beyzab95 bende çok korkuyodum korkumdan çocuğuma kavuşmayı bile düşünemiyodum o derece, ama şuan bebeğimi emzirirken yazıyorum sana ☺️ Normal doğum yapıcaksan kesinlikle çok sakin kal ve doğum anını düşünme açılman hızlıca ilerler, sezaryen olcaksan yanında muhakkak biri kalsın tam anlamıyla iyileşmiş olmasanda 1 haftaya toparlanıyorsun (kendi durumuma göre söylüyorum)