esmayusra06 Oturma pozisyonundan çok aşırı heyecanlı ve stresli bi sınav oluyor. Hayatım boyunca onlarca pratik sınava girdim ama direksiyonda neden o kadar heyecan yaptım bilmiyorum. Hamileyken asla yapabileceğim bisi olmazdı. Ha siz ,ben ztn araba kullanmayi biliyordum sadece ehliyetim yok diyorsanız sadece rahat olmaya çalışın 20dk fln sürüyor zaten ,sinava odaklaninca agri sızı unutulur.