Adenala Busraxo İdrarı tutmak pek iyi değil petrolde falan dursaydınız keşke ama bir kere tutmaktan birşey olacağını sanmam
Meriioo Busraxo bebeğiniz kendi amniyon sıvısında idrar kesenizden apayrı bir yerde nolcak kız 😂 ona bişey olmaz da senin için pek sağlıklı değil tabii
sedanur4004 Busraxo 40 dkdan bence birşey olmaz genel olarak idrar tutmak pek iyi değil derler ama şuan bir sorun olacağını sanmıyorum