yob amin inşallah, henüz doğurmadım sağlıkla vaktinde kucağımıza alalım. Tüm isteyenlere de nasip olsun. Bu bi süreç böyle bakın lütfen ben de 30 yaşında hamile kaldım, geç değil öyle düşünmeyin. Siz kontrollerinizi aksatmayın eşinizde de bi sorun yoksa bi müddet deneyin derim ben. Fikriniz nedir bilemem ama ben biraz kaderciyim. Olacaksa zaten olacak diğer türlü aşılama vs yıpratıyo ister istemez. Bi sorun yoksa tabii. Dilerim gönlünüzce olsun ❤️