MMerve34 Kızlar dünden beri bir garip vucüdum uyku hakgetire çok dengesizleşti 36+2 olduk akşamdan beri karnım ağrıyor gibi kasıklarımda kasılmalar oluyor bazen sizde de oluyor mu
MelteM2cck MMerve34 bende 35+4 deyim. Aslinda dogumum 39 haftadaydı. Ama Şikayetlerim aşırı arttı ağrılarım sancilarim kasilmalarim dayanılmaz hale geldi. Doğumu 38 haftaya çekti doktorum şu an 18 gün kaldı dogumuma dişimi sıkıyorum o derece
MMerve34 Eliff60 yok canım ya ben en son çarşamba gittim kontrole herşey yolunda bu hafta perşembe gel dedi doktor ama belim kasıklarım adet olacak gibi ağrımaya başladı şuan
Eliff60 MMerve34 bende bu Çarşamba gidiyorum 36+6 oluyorum doktor 37 de çatı muanesi yapilcak ozaman belli olur dedi de tırsıyorum çatı muanesinden